Прошивка для мікроконтролера 18F2520 (Скорочена
версія
прошивки)
Після першого запуску БК обов`язково
настроїти годинник, ця операція запустить тактовий генератор мікросхеми
годинника що є умовою працювання БК. Якщо немає батарейки то операцію слід буде
повторювати кожного разу після повного виключення БК, інакше ніякі параметри
відображатись не будуть.
Початкову продуктивність форсунки поставити рівною 128 мілілітрів/хвилину, надалі підбирати експериментально
щоби фактична витрата палива відповідала витраті палива обрахованій БК.
Версія 2.27 – Дана прошивка дозволяє працювати без
мікросхеми DS1307, є аналогом прошивки версії Pro, але замість параметрів
що не підтримуються на екрані буде з`являтись напис «DEMO». Не використовувати дану прошивку з блоками
11.4 з версією керуючої програми
151 і вище!!!
Версія 1.17 – Прошивка яка має можливість працювати з OLED- дисплеями типу WEH000802A*****, щоби переключити
контролер БК на роботу з OLED- дисплєм, слід поставити
перемичку між мінусом та портом контролера B1 (Контакт
№22 контролера).
Версія 1.14 – Для датчика температури DS1820
Версія 1.14 – Відбулися наступні зміни:
· Додану функцію
автоматичного запуску годинника.
· Виконано зміни для
параметрів FSM, ALAM1, SZOUT які не вірно відображались для Мікас 7.6
Версія 1.13 – Відбулися наступні зміни:
·
Реалізовано заокруглення результату для миттєвої та
середньої витрати бензину на
·
В налагодженя екранів користувача для параметрів 1-2
додано змінну «Null»,
при виборі цієї змінної відповідна стрічка залишається пустою.
·
Для екранів користувача, якщо параметри 1-2 ще жодного
разу не були налагоджені, то відображається напис «Не визн.».
·
Останній пункт головного меню БК показує версію прошивки
БК.
Версія 1.12 – Відбулися наступні зміни:
·
Удосконалено алгоритм роботи з датчиками температури.
Версія 1.11 – Відбулися наступні зміни:
·
Виконано зміни в плані відображення помилок поточних.
Версія 1.10 – Відбулися наступні зміни:
·
Добавлено можливість відключення логотипу БК при
включенні запалювання.
·
Для любителів халяви, якщо БК знаходиться у режимі сну,
то при включенні запалювання повідомлення про використання халявної версії та
адреса цього сайту не відображається. Якщо в установках БК тривалість сну
прийнято 255, то вищезгадане повідомлення відображається один раз на добу, при
першому включенні запалювання.
Версія 1.09 – Відбулися наступні зміни:
·
Добавлено можливість перегляду поточних помилок ЕСУД.
Помилки зберігаються у пам`яті БК, тому їх можна
переглянути в будь який момент після виникнення, значення кодів помилок читайте
у додатку 2 інструкції користувача. Після
прошивки контролера, поточні помилки слід очистити, інакше БК буде показувати
64 помилки.
Версія 1.08 – Відбулися наступні зміни:
·
Виправлено помилку невідображення момилок ЕСУД, також
інші помилки що стосуються ЕБК Мікас 7.6.
Версія 1.07 – Відбулися наступні зміни:
·
Модернізовано процедуру перегляду помилок.
·
При переході по екранам користувача коли БК на протязі
однієї секунди показує номер екрану, в другій стрічці відображається тип блоку
керування. Для мікас 10.3 «М 10.3», для мікас 7.6 «М7.6», для інших блоків відображається
HEX значення байту відповіді
при ініціалізації.
·
Для мікас 7.6 організовано прийом слова більшої довжини.
·
Інші незначні виправлення.
Версія 1.06 – Відбулися наступні зміни:
·
Виправлено помилку коли в режимі сну, якщо тривалість сну
рівна 255 хв не гасла підсвітка.
·
Змінено алгоритм початкової конфігурації датчика
температури.
·
Підкореговано відображення деяких параметрів.
Версія 1.05 – Відбулися наступні зміни:
·
В параметр «Режим» додано ознаку відображення режиму
наявності детонації при роботі двигуна, ця ознака має найвищий пріоритет.
Версія 1.04 – Відбулися наступні зміни:
·
У розділ меню «Лічильники» додано можливість перегляду
загального пробігу автомобіля.
·
При налагодженні екранів змінено порядок параметрів, тому після перепрошивки контролера слід
перевірити правильність відображення параметрів.
·
Змінено зовнішній вигляд деяких параметрів.
Версія 1.03 – Відбулися
наступні зміни:
·
Змінено зовнішній вигляд відображення деяких параметрів
та меню, зокрема миттєвий розхід на
·
Змінено позначки на пунктах меню: «» - зміна
параметру при натисканні кнопки «Вправо» без входу в наступне меню; «» - вхід
у наступне меню при натисканні кнопки «Вправо»; «|» - вхід
у меню з допомогою комбінації кнопок, натискаємо і утримуємо кнопку «Вправо» і
тиснемо кнопку «Вліво». Комбінація кнопок введена як захист від лівих
користувачів.
·
Введено можливість рестартувати екран, можливі випадки
при неправильному монтажі БК, коли при утворенні іскор виконуючими механізмами,
екран може перегрузитися, в результаті на ньому відображається повністю
заповнена перша лінійка. Для перегрузки потрібно будучи на екрані 1-10
натиснути та утримувати кнопку «Вправо» та натиснути кнопку «Вліво». В
результаті екран повернеться до робочого стану.
Версія 1.02 – Відбулися наступні зміни:
·
Доопрацьовано меню «Упраління лічильниками», тепер в
цьому меню можна їх не тільки скидати, але й переглянути їх значення.
·
При виключенні запалювання, за умови що включено режим сну,
підсвітка дисплея продовжує світитися протягом 5 секунд, також коли БК
знаходиться в режимі сну, тобто працює годинник, то при натисканні на будь яку
кнопку включається підсвітка дисплею на 5 секунд, при цьому лічильник часу сну
скидається до початкового значення.
·
Додано можливість читання температури із датчиків
температури DS18B20 (при налогодженні
параметри [t int.] - темперетура салону, [t ext.] - температура за бортом),
в «халявній версії» підтримується тільки один датчик температури, тому обидва
параметри будуть видавати температуру з датчика підключеного до 12 ноги
мікроконтролера.
Версія 1.01 – Відбулися наступні зміни:
·
Виправлено невірне відображення середньої витрати палива
на
Версія 1.00 – Має такі можливості:
·
Деревоподібне меню керування БК
·
Перегляд помилок ЕСУД.
·
10 настроюваних екранів користувачем
·
Можливість відображення одночасно на екрані до 3-х
параметрів
·
[Q мит.]
– Митєва
витрата палива в л/год якщо
швидкість автомобіля менша
·
[Об.дв.] – Частота обертів двигуна 1/хв..
·
[% дрос] – Процент відкривання дроселя.
·
[кут зп] – Кут запалювання
двигуна в градусах.
·
[T впр.] – Час вприску в мс.
·
[P abs] – Тиск у впускному колекторі
мм.рт.ст.
·
[t двиг] – Температура охолоджуючої рідини в градусах цельсія.
·
[t атм.] – Температура повітря у ресивері.
·
[V авт.] – Швидкість автомобіля.
·
[U акб]
– Напруга
мережі у вольтах.
·
[РХХ кр] – Положення крокового
двигуна.
·
[U дк] – Напруга датчика
кислороду.
·
[Т нак.] – Час накопичення
імпульсу запалювання.
·
[Час К] – Поточний час у форматі
ГГ:ХХ
·
[Час П] – Поточний час у форматі
ГГ:ХХ:СС
·
[Дата K] – Поточна дата у форматі ДД:ММ
·
[Дата П] – Поточна дата у форматі
ДД:ММ:РР
·
[Q заг.] – Загальна кількість потраченого палива від початку
скидання лічильника, у літрах.
·
[Q l/100] – Середня витрата палива
у л/100 км.
·
[Q поїз] – Кількість потраченого
палива за поїздку, у літрах. (За умови що було скинено лічильник).
·
[Odometr] – Одометр
·
[Режим] – Режим роботи двигуна. (використовується тільки при
відображення параметра №3)
·
[PXX] – Положення крокового двигуна. (використовується тільки при відображення параметра №3)
·
[THR] – Положення дроселя. (використовується тільки при
відображення параметра №3)